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작성자파세리 조회 160회 작성일 2020-10-20 07:06:40 댓글 0

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해수 첨가제의 이해 3편 - 무기질 첨가제에 대해 알아 봅시다!

해수 첨가제에 대한 이해 3편에서는
알카리니티 칼슘 마그네슘과 같은 무기질 첨가제에 대해 알려드리려고 합니다~ 중간중간 꿀팁들도 넣어 놨으니 끝까지 시청 부탁드립니다!
고칼슘. : 얼마나 넣으면 좋은지도 알려주세요
김웨자트 : 얼마전에 봤을때는 전혀 이해가 안되었는데, 오늘 방문해서 한번 듣고 또 들으니 훨씬 이해가 쉽네요~
서지온 : 저희 수조는 2개가 있는데 수조에 수시로 백탁이 오는데 쓰기 좋은 제품은 없을까요?
Jutsby : 정말 유익한 영상입니다 수족관에 가면 항상 궁금한거나 필요한거 없냐 먼저 여쭤봐주시고
단순 가게 이득보다 모든 리퍼들을 위해 이런 영상 남겨주시는게 정말 대단하세요
혹시 40,45배면같은 작은 수조에는 첨가제를 투입하는것보다 해수염을 믿고 환수로만 운영을 하는게 나을까요?
전에 가게 찾아갔을때 직원분께서 가게에서도 작은 수조에는 첨가제를 별로 사용 안한다 하셔서요
서리 : 항상 좋은 영상 감사드립니다~

코랄 립스틱 리뷰 feat. 6세 아들 | 3CE, 페리페라, 클리오, 롬앤 | 오렌지 립 마니아 | 가을엔 코랄이지!!

안녕하세요. 패션모델 얄언니입니다.
제가 갖고 있는 수많은 오렌지 립스틱 중에 가을에 잘 어울리는 색상들 리뷰해봤어요! 오늘 등장하는 제품들은 3CE, 페리페라, 클리오, 롬앤의 제품입니다.
저는 봄웜 라이트와 여름 쿨 라이트 중간 정도의 피부톤을 갖고 있어요.
원래 이번 컨텐츠에서 인생립을 찾아보려 했지만 코로나 여파로 등원을 못한 유치원생 6세 아들과 함께 리뷰하느라 더 디테일하게 리뷰하지 못했어요.
이번 편은 데일리 립 추천 정도로 봐주시면 좋을거 같아요!
자세한 제품 정보는 아래를 참고해주세요!
오늘도 함께 해주셔서 감사합니다!

아들의 첫번째 PICK!
페리페라 잉크더에어리벨벳 입못다물

두번째 PICK!
3CE 벨벳 립 틴트 심플리스피킹

세번째 PICK!
페리페라 잉크 마뜨 블러 틴트 천상계여신

네번째 PICK!
롬앤 제로매트립스틱 쉘누드

다섯번째 PICK!
클리오 매드 매트 스테인 립 피치 필로우

여섯번째 PICK!
페리페라 잉크틴트세럼 지구뿌셔

#롬앤 #3CE #페리페라
손RICH : 이쁜 애기가 말도 이쁘게 하시네.
Kwon세련 : 어머어머 친구분이 말씀을 넘 잘 하네요
Sunyoung Oh : 옆에서 로이가 꽤잘하네♡♡♡
娜娜欧尼 NANA onni : 아들전용 유튜브도 만들어 줘야 할것같아 ㅋ
Goeun Han : 하 너무너무 귀여워요 ㅠㅠ
정유성 : 완죤 귀여움 ,ㅎㅎ ㅎ
tranquille H : ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

J.S. Bach Chromatic Fantasia and Fugue in d minor, BWV 903 (Schiff)

The Chromatic Fantasia and Fugue is an extravagant work of virtuosity and bold harmonic structure. It is an extraordinary piece - large, sprawling, emotional, and unique in its character compared to the rest of Bach's music. The title of the piece comes from either the fugue’s chromatic melody, or from the startling modulations in the Fantasia. Either opinion is equally acceptable and debated.

Bach composed only a few “fantasies” – a type of prelude usually preceding a fugue. The Fantasia is highly virtuosic and similar in form to the toccata, English fantasy, and the canzone, in that it consists of alternating sections of differently textured music. The English fantasy differs from Bach’s fantasies because it does not contain any free, improvisational sections. And unlike the Italian canzone, Bach’s chromatic fantasy does not include sections of imitative counterpoint.

The Fantasia consists of three main sections: the first (0:00) being a true prelude, the second (3:38) a recitative-like section, and the third (4:58) a mixture of the two. Some scholars, however, categorize the extensive arpeggio part preceding the recitative as a separate section in itself. The first section consists of technically demanding toccata-like passagework. Conversely, the recitative that follows is musically challenging, requiring extreme emotional sensitivity. And the third section combines the two elements in a virtuosic drive to the end.

The fugue begins in a strict style but gradually loosens, revealing elements of the fantasy. It opens with a long and complex semitonal subject. The fugue has three sections with eleven entrances of the fugal theme. Every entry of the theme contains an element of uncertainty, yet each seems to be anticipated by the previous one. The first section stays mostly in d minor, while the second section modulates as the theme is introduced in distantly related keys. The third section again returns to d minor and ends with bravura passage work, scales, and “organistic” octave doubling in the bass, not unlike the closing of a toccata. Compared to the fugues of The Well-Tempered Clavier, this fugue is treated much more freely.

0:00 - Fantasia
6:54 - Fugue

description adapted from:
http://spot.colorado.edu/~korevaar/chromatic.html
Flandre Scarlet : Thanks to Belmont's Revenge for introdoucing me to this Bach compostion.
Who knows how many compositions I haven't listened to yet..
Василий Кузьмин : Dance-Fugue
Briar Jensen : Music amateur here. If the piece is chromatic, how is it in the key of d minor?
López Báez Maximiliano : NO HABLO INGLES
López Báez Maximiliano : NO LES ENTIENDO NI MADRES
Joseph Slotnick : Wow
John Acevedo : Great performance! Here is my version of this great masterpiece; https://www.youtube.com/watch?v=Xh0fUaFAd0Q
SUMIRE CHAN : 4:31Fuge
Sheet Music Library : "In spite of its singular qualities, highlighted in Forkel’s oft-quoted remark that ‘this fantasia is unique and never had its like’,5 the Chromatic Fantasia may be viewed as the culmination of Bach’s writing in pseudo-improvisatory style for the harpsichord (according to the title pages of some of the chief sources,6 it is specifically written ‘pour le clavecin’). Not only is it a brilliant, virtuoso showpiece, with which Bach must have dazzled his first audiences, but it is also a chromatic and enharmonic tour de force. It exhibits a fully chromatic command of the keyboard and of the resources of tonality, of the kind that Bach is said to have displayed in his improvised fantasies. ‘When he played from his fancy,’ Forkel informs us, ‘all the 24 keys were in his power; he did with them what he pleased".

From the book "The Creative Development of Johann Sebastian Bach, Vol 2, 1717-1750" by Richard D.P.Jones (book available in our online www.sheetmusiclibrary.website).
Sheet Music Library : Marvellous!

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